Logo
שרות לקוחות
1-800-20-20-84
phone

מוקד תקלות

אודות המחלקה

מחלקת שירות הלקוחות של חברת "מי נתניה" נועדה בראש ובראשונה לשרת אתכם הלקוחות, תושבי נתניה. 

מי נתניה שמה דגש על השירות לתושבים. לשם כך הקימה החברה, סמוך לתחילת פעילותה מחלקת שירות לקוחות חדישה בה הותקנה מערכת תקשוב וביקורת מתקדמת. המחלקה פועלת פעמיים בשבוע בשעות אחר הצהריים, ימי שישי ובחול המועד פסח וסוכות.

 

אנו עושים הכול כדי שהשירות לו תזכו במחלקה יהיה מקצועי, אדיב, מהיר ואמין. נציגי שירות הלקוחות והטלפנים מחויבים להעניק לכם שירות מיטבי על פי אמנת השירות, שמבטיחה עמידה בקריטריונים הגבוהים ביותר של מתן שירות. כדי לענות לפניותיכם בצורה המקצועית ביותר נעזרים נציגי שירות הלקוחות והטלפנים גם באנשי המקצוע - מהנדסים, עורכי הדין ורואי החשבון של החברה.

 

במחלקה עובדים 18 נציגי שירות לקוחות שעברו הכשרה מקיפה באמצעות חברה חיצונית המתמחה בנושא. ניתן לפנות לנציגים באמצעות מספר טלפון חינם או בצורה פרונטאלית.

 

במחלקת שירות הלקוחות פועל מדור פניות הציבור, עובדי המדור - אקדמאים בתחום המשפטים והכלכלה משיבים באופן מהיר ומעמיק על פניות בכתב של תושבים בכל הנושאים הנוגעים למי נתניה: תשתיות מים וביוב, שירות לקוחות, איכות המים ועוד.

 

על מנת להבטיח את השירות המקצועי, המיטבי והיעיל עבור לקוחות החברה, שודרגה לאחרונה מחלקת שירות הלקוחות . במסגרת השדרוג, התווספו עמדות שירות, שופץ חדר המתנה והוקמה עמדת משוב.

 

באפשרותכם באתר, בין השאר, לשלם את חשבון המים ולפנות למדור פניות הציבור. בנוגע לתקלות בצנרת המים והביוב עומד לרשותכם מוקד נפרד המטפל בתקלות אלה.

 

אנו, נציגי שירות הלקוחות והטלפנים, ממתינים לכם שישה ימים בשבוע.

שעות קבלת קהל:
ימי א', ג', ה': 8:30-15:30
ימי ב' ו- ד': 8:30-18:30 (המענה הטלפוני פועל עד 19:00)
יום ו': 8:00-11:00

 

כתובת מחלקת שירות הלקוחות: רחוב הצורן 4 ב' אזור התעשייה קרית ספיר, נתניה.
טלפון: שיחת חינם: 1800-20-20-84
פקס: 077-4703070

דוא"ל: info@mei-netanya.co.il 

שרות לקוחות
1800-20-20-84