נגישות
אודות דבר ראש העירייה דבר מנכ"ל דבר יו"ר דירקטוריון חזון החברה יעדים ומטרות בעלי תפקידים מרכזיים חברי הדירקטוריון מבנה ארגוני דוחות כספיים מסמכי יסוד תקנות וחוקים
הודעות על הפסקת מים דו"ח שנתי מידע על חשבון המים תעריפי המים והביוב טפסים להורדה חסכון במים מעבר דירה עדכון מספר נפשות בנכס ערעור על גובה החיוב הטבות לאוכלוסיות מיוחדות צריכה חריגה הנובעת מנזילה חובות עבר לאוכלוסיה מוגנת מדיניות מיצוי הליכי גביה צריכה משותפת הסבר אודות מד המים מניעת סתימות ביוב תחזוקת מיכלים לאגירת מים בבניינים גבוהים דו"חות איכות המים מדיניות אבטחת מידע הצהרת נגישות חוק חופש המידע שאלות ותשובות נפוצות
תעריפי המים והביוב תשלום און לין מתן הטבה בתעריפי המים לאוכלוסיות מיוחדות אפשרויות התשלום הוראת קבע
אודות מחלקת שירות לקוחות שעות קבלת קהל ומענה טלפוני שיפור השירות לתושב טפסים להורדה תשלום און ליין
אודות המוקד טופס דיווח על תקלה סוגי תקלות והטיפול בהן שאלות ותשובות בנושא איכות המים
אודות המחלקה אספקת מי שתייה תקנות מי השתייה מוכנות לשעת חירום מהם ביוב ושפכים המכון לטיפול בשפכים שפכי מפעלים מכשיר מונע זרימה חוזרת נוהל להיתרי בניה וטופס 4 נוהל הפרדת תשתיות מאגר מתכננים ומפקחים
מכרזים מאגר מתכננים - מים מאגר מתכננים - ביוב מאגר מפקחים
חיפוש באתר
מי נתניה
 צור קשר   הנדסה   מוקד תקלות   שירות לקוחות   תשלומים ותעריפים   מידע לתושב   פרופיל החברה 
1-800-20-20-84

מידע לתושב

הצהרת נגישות

 

חברת מי נתניה, פועלת רבות להנגיש את שירותיה לציבור התושבים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכים ייחודיים.
לשם כך, אנו פועלים לביצוע התאמות אשר יאפשרו גם ללקוחות עם מוגבלות נגישות מלאה לנכסי הארגון, הן בערוצים הישירים והן בערוצים הדיגיטליים, מתוך מטרה לסייע להם לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות.
התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ"ח - 1998 ) והתקנות על פיו.

 

אתר אינטרנט נגיש:

 

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

האתר נמצא בתהליך הנגשה ואנו עומלים במרץ על מנת להשלים את התאמות הנגישות הנדרשות עפ"י תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) והמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA.

 

ניתן בשלב זה לפנות אל שירות הלקוחות באמצעים המפורטים:

 

שעות קבלת קהל ומענה טלפוני - מחלקת שירות הלקוחות:


ימי א', ג', ה' : 8:30-15:30
ימי ב' ו- ד': 8:30-18:30 (המענה הטלפוני פועל עד 19:00)
יום ו' : 8:00-11:00

כתובת :מחלקת שירות הלקוחות והגבייה: רחוב הצורן 4 ב' אזור התעשייה
קרית ספיר, נתניה .
מספר טלפון, שיחת חינם: 1-800-20-20-84
מספר פקס: 077-4703070
דוא"ל: info@mei-netanya.co.il

 

למידע והצעות ייעול ניתן לפנות לרכזת הנגישות וממונה התעסוקה:

 

שם: פאולה פיסרברסקי
מספר טלפון: 09-8635000
דוא"ל: paulap@mei-netanya.co.il
מספר פקס: 077-4703070

 

לטופס יצירת קשר
הודעות על הפסקת מים
דו"ח שנתי
מידע על חשבון המים
תעריפי המים והביוב
טפסים להורדה
חסכון במים
מעבר דירה
עדכון מספר נפשות בנכס
ערעור על גובה החיוב
הטבות לאוכלוסיות מיוחדות
צריכה חריגה הנובעת מנזילה
חובות עבר לאוכלוסיה מוגנת
מדיניות מיצוי הליכי גביה
צריכה משותפת
הסבר אודות מד המים
מניעת סתימות ביוב
תחזוקת מיכלים לאגירת מים בבניינים גבוהים
דו"חות איכות המים
מדיניות אבטחת מידע
הצהרת נגישות
חוק חופש המידע
שאלות ותשובות נפוצות

הודעות וחדשות
טיפים לחסכון במים

בניית אתרים
צור קשר  I  מפת האתר  I  פרויקטים  I  פרופיל החברה  I  דף הבית
2013 © כל הזכויות שמורות
למי נתניה (2003) בע"מ
מי נתניה