נגישות
אודות דבר ראש העירייה דבר מנכ"ל דבר יו"ר דירקטוריון חזון החברה יעדים ומטרות בעלי תפקידים מרכזיים חברי הדירקטוריון מבנה ארגוני דוחות כספיים מסמכי יסוד תקנות וחוקים
הודעות על הפסקת מים דו"ח שנתי מידע על חשבון המים תעריפי המים והביוב טפסים להורדה חסכון במים מעבר דירה עדכון מספר נפשות בנכס ערעור על גובה החיוב הטבות לאוכלוסיות מיוחדות צריכה חריגה הנובעת מנזילה חובות עבר לאוכלוסיה מוגנת מדיניות מיצוי הליכי גביה צריכה משותפת הסבר אודות מד המים מניעת סתימות ביוב תחזוקת מיכלים לאגירת מים בבניינים גבוהים דו"חות איכות המים מדיניות אבטחת מידע הצהרת נגישות חוק חופש המידע שאלות ותשובות נפוצות
תעריפי המים והביוב תשלום און לין מתן הטבה בתעריפי המים לאוכלוסיות מיוחדות אפשרויות התשלום הוראת קבע
אודות מחלקת שירות לקוחות שעות קבלת קהל ומענה טלפוני שיפור השירות לתושב טפסים להורדה תשלום און ליין
אודות המוקד טופס דיווח על תקלה סוגי תקלות והטיפול בהן שאלות ותשובות בנושא איכות המים
אודות המחלקה אספקת מי שתייה תקנות מי השתייה מוכנות לשעת חירום מהם ביוב ושפכים המכון לטיפול בשפכים שפכי מפעלים מכשיר מונע זרימה חוזרת נוהל להיתרי בניה וטופס 4 נוהל הפרדת תשתיות מאגר מתכננים ומפקחים
מכרזים מאגר מתכננים - מים מאגר מתכננים - ביוב מאגר מפקחים
חיפוש באתר
מי נתניה
 צור קשר   הנדסה   מוקד תקלות   שירות לקוחות   תשלומים ותעריפים   מידע לתושב   פרופיל החברה 
1-800-20-20-84

מידע לתושב

מעבר דירה - החלפת משלמים

עברתם דירה? העברתם את בית העסק? יש לעדכן את שם משלם חשבון המים!

ניתן לבצע את החלפת המשלמים מבלי להגיע למחלקת שירות הלקוחות והגבייה של "מי נתניה". כל שעליכם לעשות הוא להעביר למחלקת שירות הלקוחות של החברה את המסמכים הבאים:
 

א. טופס בקשה להחלפת צרכנים בנכס הקלק לטופס.

ב. הסכם שכירות/מכירה חתום על ידי הצדדים.

ג. צילום תעודת זהות כולל ספח או תדפיס רשם החברות (במקרה שמדובר בעסק).
ד. הודעת שומה (לא חובה).

את המסמכים הללו עליכם לפקסס למחלקת שירות הלקוחות של "מי נתניה" לפקס שמספרו:

09-8859748, ולוודא עם נציגי שירות הלקוחות בטלפון חינם שמספרו 1800-20-20-84

שהמסמכים אכן הגיעו.

בתוך עשרה ימים יישלח אליכם מכתב מ"מי נתניה" בנוגע לבקשת השינוי.

אם בכל זאת אתם מעוניינים להגיע אל מחלקת שירות הלקוחות כדי לבצע את החלפת שמות המשלמים בנכס אתם מוזמנים לעשות זאת. כמובן שגם במקרה זה עליכם להצטייד במסמכים האמורים.
לתשומת לבכם: והיה ולא יצורף עדכון על מספר הנפשות בנכס, או לא יימסרו נתונים אחרים ממרשם האוכלוסין - יעמוד מספר הנפשות המוכר (בתעריף המוזל) על 2 נפשות. הקלק להסבר על עדכון מספר נפשות.

לטופס יצירת קשר
הודעות על הפסקת מים
דו"ח שנתי
מידע על חשבון המים
תעריפי המים והביוב
טפסים להורדה
חסכון במים
מעבר דירה
עדכון מספר נפשות בנכס
ערעור על גובה החיוב
הטבות לאוכלוסיות מיוחדות
צריכה חריגה הנובעת מנזילה
חובות עבר לאוכלוסיה מוגנת
מדיניות מיצוי הליכי גביה
צריכה משותפת
הסבר אודות מד המים
מניעת סתימות ביוב
תחזוקת מיכלים לאגירת מים בבניינים גבוהים
דו"חות איכות המים
מדיניות אבטחת מידע
הצהרת נגישות
חוק חופש המידע
שאלות ותשובות נפוצות

הודעות וחדשות
טיפים לחסכון במים

בניית אתרים
צור קשר  I  מפת האתר  I  פרויקטים  I  פרופיל החברה  I  דף הבית
2013 © כל הזכויות שמורות
למי נתניה (2003) בע"מ
מי נתניה