אודות דבר ראש העירייה דבר מנכ"ל דבר יו"ר דירקטוריון חזון החברה יעדים ומטרות בעלי תפקידים מרכזיים חברי הדירקטוריון מבנה ארגוני דוחות כספיים מסמכי יסוד תקנות וחוקים
הודעות על הפסקת מים דו"ח שנתי מידע על חשבון המים תעריפי המים והביוב טפסים להורדה מעבר דירה עדכון מספר נפשות בנכס ערעור על גובה החיוב הטבות לאולכוסיות מיוחדות צריכה חריגה הנובעת מנזילה דיווחי גלישת ביוב צריכה משותפת הסבר אודות מד המים מניעת סתימות ביוב תחזוקת מיכלים לאגירת מים בבניינים גבוהים דו"חות איכות המים תקנות חופש המידע שאלות ותשובות נפוצות
תעריפי המים והביוב תשלום און לין מתן הטבה בתעריפי המים לאוכלוסיות מיוחדות אפשרויות התשלום הוראת קבע
אודות מחלקת שירות לקוחות שעות קבלת קהל שיפור השירות לתושב טפסים להורדה תשלום און ליין
אודות המוקד טופס דיווח על תקלה סוגי תקלות והטיפול בהן שאלות ותשובות בנושא איכות המים
אודות המחלקה אספקת מי שתייה תקנות מי השתייה מוכנות לשעת חירום מהם ביוב ושפכים המכון לטיפול בשפכים שפכי מפעלים מכשיר מונע זרימה חוזרת נוהל להיתרי בניה וטופס 4 נוהל הפרדת תשתיות
מכרזים
צור קשר  הנדסה   מוקד תקלות   שירות לקוחות   תשלומים ותעריפים   מידע לתושב   פרופיל החברה 

שירות לקוחות

אודות המחלקה

מחלקת שירות הלקוחות של חברת "מי נתניה" נועדה בראש ובראשונה לשרת אתכם הלקוחות, תושבי נתניה. 

מי נתניה שמה דגש על השירות לתושבים. לשם כך הקימה החברה, סמוך לתחילת פעילותה מחלקת שירות לקוחות חדישה בה הותקנה מערכת תקשוב וביקורת מתקדמת. המחלקה פועלת פעמיים בשבוע בשעות אחר הצהריים, ימי שישי ובחול המועד פסח וסוכות.

 

אנו עושים הכול כדי שהשירות לו תזכו במחלקה יהיה מקצועי, אדיב, מהיר ואמין. נציגי שירות הלקוחות והטלפנים מחויבים להעניק לכם שירות מיטבי על פי אמנת השירות, שמבטיחה עמידה בקריטריונים הגבוהים ביותר של מתן שירות. כדי לענות לפניותיכם בצורה המקצועית ביותר נעזרים נציגי שירות הלקוחות והטלפנים גם באנשי המקצוע - מהנדסים, עורכי הדין ורואי החשבון של החברה.

 

במחלקה עובדים 18 נציגי שירות לקוחות שעברו הכשרה מקיפה באמצעות חברה חיצונית המתמחה בנושא. ניתן לפנות לנציגים באמצעות מספר טלפון חינם או בצורה פרונטאלית.

 

במחלקת שירות הלקוחות פועל מדור פניות הציבור, עובדי המדור - אקדמאים בתחום המשפטים והכלכלה משיבים באופן מהיר ומעמיק על פניות בכתב של תושבים בכל הנושאים הנוגעים למי נתניה: תשתיות מים וביוב, שירות לקוחות, איכות המים ועוד.

 

על מנת להבטיח את השירות המקצועי, המיטבי והיעיל עבור לקוחות החברה, שודרגה לאחרונה מחלקת שירות הלקוחות . במסגרת השדרוג, התווספו עמדות שירות, שופץ חדר המתנה והוקמה עמדת משוב.

 

באפשרותכם באתר, בין השאר, לשלם את חשבון המים ולפנות למדור פניות הציבור. בנוגע לתקלות בצנרת המים והביוב עומד לרשותכם מוקד נפרד המטפל בתקלות אלה.

 

אנו, נציגי שירות הלקוחות והטלפנים, ממתינים לכם שישה ימים בשבוע.

שעות קבלת קהל:
ימי א', ג', ה': 8:30-15:30
ימי ב' ו- ד': 8:30-18:30 (המענה הטלפוני פועל עד 19:00)
יום ו': 8:00-11:00

 

כתובת מחלקת שירות הלקוחות: רחוב הצורן 4 ב' אזור התעשייה קרית ספיר, נתניה.
טלפון: שיחת חינם: 1800-20-20-84
פקס: 077-4703070

דוא"ל: info@mei-netanya.co.il 

אודות מחלקת שירות לקוחות
שעות קבלת קהל
שיפור השירות לתושב
טפסים להורדה
תשלום און ליין
« לדף חדשות
בניית אתרים
צור קשר   I  פרויקטים   I  פרופיל החברה   I  דף הבית
2013 © כל הזכויות שמורות
למי נתניה (2003) בע"מ