נגישות
אודות דבר ראש העירייה דבר מנכ"ל דבר יו"ר דירקטוריון חזון החברה יעדים ומטרות בעלי תפקידים מרכזיים חברי הדירקטוריון מבנה ארגוני דוחות כספיים מסמכי יסוד תקנות וחוקים
הודעות על הפסקת מים דו"ח שנתי מידע על חשבון המים תעריפי המים והביוב טפסים להורדה חסכון במים מעבר דירה עדכון מספר נפשות בנכס ערעור על גובה החיוב הטבות לאוכלוסיות מיוחדות צריכה חריגה הנובעת מנזילה חובות עבר לאוכלוסיה מוגנת מדיניות מיצוי הליכי גביה צריכה משותפת הסבר אודות מד המים מניעת סתימות ביוב תחזוקת מיכלים לאגירת מים בבניינים גבוהים דו"חות איכות המים מדיניות אבטחת מידע הצהרת נגישות חוק חופש המידע שאלות ותשובות נפוצות
תעריפי המים והביוב תשלום און לין מתן הטבה בתעריפי המים לאוכלוסיות מיוחדות אפשרויות התשלום הוראת קבע
אודות מחלקת שירות לקוחות שעות קבלת קהל ומענה טלפוני שיפור השירות לתושב טפסים להורדה תשלום און ליין
אודות המוקד טופס דיווח על תקלה סוגי תקלות והטיפול בהן שאלות ותשובות בנושא איכות המים
אודות המחלקה אספקת מי שתייה תקנות מי השתייה מוכנות לשעת חירום מהם ביוב ושפכים המכון לטיפול בשפכים שפכי מפעלים מכשיר מונע זרימה חוזרת נוהל להיתרי בניה וטופס 4 נוהל הפרדת תשתיות מאגר מתכננים ומפקחים
מכרזים מאגר מתכננים - מים מאגר מתכננים - ביוב מאגר מפקחים
חיפוש באתר
מי נתניה
 צור קשר   הנדסה   מוקד תקלות   שירות לקוחות   תשלומים ותעריפים   מידע לתושב   פרופיל החברה 
1-800-20-20-84

מוקד תקלות

סוגי תקלות והטיפול בהן

במוקד תקלות מים, ביוב ואיכות המים מתקבלות בין 500 ל-600 פניות בחודש שעוסקות בכ-30 נושאים שונים. התקלות המדווחות על ידי התושבים נקלטות בתוכנת המוקד, המאפשרת אפיון התקלה על פי סוג התקלה, מיקומה, הגורמים המטפלים בה וסטאטוס התקלה. תוכנה זו מאפשרת גם לפקח על קצב תיקון התקלה, ולאתר רחובות בהם קיימות בעיות חוזרות כדי לאפשר למהנדסי החברה לבצע פעולות להחלפה ושדרוג קווי ביוב ברחובות אלה. במקרה של תקלות חריגות, כמו הזרמת שפכים לים, פיצוץ קו סניקה, לחץ מים נמוך אזורי, תדירות גבוהה של פניות באיכות המים ותקלות במתקנים, מועברות הפניות לטיפול ישיר של מהנדסי החברה.

הטיפול בתקלות:
במסגרת הטיפול בתקלות מופעלים שלושה קבלנים:
א. דוגם מים לטיפול בפניות איכות המים.
ב. מקורות- חברת המים הלאומית, המשמשת כקבלן תפעולי לטיפול בתקלות של מתקנים (בארות, מאגרי מים, תחנות שאיבה לביוב).
ג. קבלן לתחזוקה לרשת המים והביוב ולהחלפת מדי מים.

התקלות השכיחות הן:

תקלות מים:
  פיצוצים בצנרת המים.
  נזילות ממדי המים.
  נזילות בחיבורי הצנרת.
  לחץ מים נמוך.
  מגופים שבורים.
  מגופים נוזלים.
  הפסקות מים. 
 

תקלות איכות המים:
  מים עכורים.
  מים חלודים.
  טעם שאינו טוב.
  ריח חריג.
 

תקלות ביוב:
  פריצות ביוב.
  סתימות ביוב.
  בורות ביוב שבורים.
  מכסי ביוב חסרים.
  בדיקת חיבורי ביוב לקווים עירוניים.

 

תקלות אחרות:
  פגיעת קבלנים בקווי מים וביוב.
  נזק שנגרם בעקבות עבודות של "מי נתניה".
  גניבת מים מהקו העירוני.

לטופס יצירת קשר
אודות המוקד
סוגי תקלות והטיפול בהן
שאלות ותשובות בנושא איכות המים

הודעות וחדשות
טיפים לחסכון במים

בניית אתרים
צור קשר  I  מפת האתר  I  פרויקטים  I  פרופיל החברה  I  דף הבית
2013 © כל הזכויות שמורות
למי נתניה (2003) בע"מ
מי נתניה