Logo
שרות לקוחות
1-800-20-20-84
phone

מידע לתושב

הצהרת נגישות

 

חברת מי נתניה, פועלת רבות להנגיש את שירותיה לציבור התושבים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכים ייחודיים.
לשם כך, אנו פועלים לביצוע התאמות אשר יאפשרו גם ללקוחות עם מוגבלות נגישות מלאה לנכסי הארגון, הן בערוצים הישירים והן בערוצים הדיגיטליים, מתוך מטרה לסייע להם לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות.
התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ"ח - 1998 ) והתקנות על פיו.

 

אתר אינטרנט נגיש:

 

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

האתר נמצא בתהליך הנגשה ואנו עומלים במרץ על מנת להשלים את התאמות הנגישות הנדרשות עפ"י תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) והמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA.

 

ניתן בשלב זה לפנות אל שירות הלקוחות באמצעים המפורטים:

 

שעות קבלת קהל ומענה טלפוני - מחלקת שירות הלקוחות:


ימי א', ג', ה' : 8:30-15:30
ימי ב' ו- ד': 8:30-18:30 (המענה הטלפוני פועל עד 19:00)
יום ו' : 8:00-11:00

כתובת :מחלקת שירות הלקוחות והגבייה: רחוב הצורן 4 ב' אזור התעשייה
קרית ספיר, נתניה .
מספר טלפון, שיחת חינם: 1-800-20-20-84
מספר פקס: 077-4703070
דוא"ל: info@mei-netanya.co.il

 

למידע והצעות ייעול ניתן לפנות לרכזת הנגישות וממונה התעסוקה:

 

שם: פאולה פיסרברסקי
מספר טלפון: 09-8635000
דוא"ל: paulap@mei-netanya.co.il
מספר פקס: 077-4703070

 

שרות לקוחות
1800-20-20-84