חברת מי נתניה נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותינו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל שנמצא ברחוב הצורן 4:
הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של מי נתניה בטלפון 1-800-20-20-84
אמצעים נוספים ליצירת קשר:
קבלת קהל:
בימים א' - ג' - ה' בין השעות 08:30-15:30
ימי ב' ו- ד': 8:30-19:00
בימי ו' בין השעות 11:00 - 08:00
מספר פקס: 077-4703070
דוא"ל: [email protected]
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכז הנגישות
שם: פאולה פיסרברסקי
מספר טלפון: 09-8635000
דוא"ל: [email protected]
מספר פקס: 077-4703072