מעבר דירה - החלפת משלמים |
|
עברתם דירה? העברתם את בית העסק? יש לעדכן את שם משלם חשבון המים! |
|
ניתן לבצע את החלפת המשלמים מבלי להגיע למחלקת שירות הלקוחות והגבייה של "מי נתניה". כל שעליכם לעשות הוא להעביר למחלקת שירות הלקוחות של החברה את המסמכים הבאים: א. טופס בקשה להחלפת צרכנים בנכס הקלק לטופס. ב. הסכם שכירות/מכירה חתום על ידי הצדדים. ג. צילום תעודת זהות כולל ספח או תדפיס רשם החברות (במקרה שמדובר בעסק). |
|
את המסמכים יש להעביר באחת מהדרכים הבאות: 1. בדואר לכתובת : המחשב 1, קומת כניסה, אזו"הת החדש נתניה ת.ד. 842. 2. בפקס 077-4703070. 3. בדואר אלקטרוני [email protected] 4. להגיע לשירות לקוחות בכתובת: המחשב 1, קומת כניסה, אזו"הת החדש נתניה ת.ד. 842. יש לוודא עם נציגי שירות הלקוחות בטלפון חינם שמספרו 1800-20-20-84 שהמסמכים אכן הגיעו. |
|
אם בכל זאת אתם מעוניינים להגיע אל מחלקת שירות הלקוחות כדי לבצע את החלפת שמות המשלמים בנכס אתם מוזמנים לעשות זאת. כמובן שגם במקרה זה עליכם להצטייד במסמכים האמורים. | |
לתשומת לבכם: והיה ולא יצורף עדכון על מספר הנפשות בנכס, או לא יימסרו נתונים אחרים ממרשם האוכלוסין - יעמוד מספר הנפשות המוכר (בתעריף המוזל) על 2 נפשות. הקלק להסבר על עדכון מספר נפשות. | |