Logo
שרות לקוחות
1-800-20-20-84
phone

מידע לתושב

מעבר דירה - החלפת משלמים

עברתם דירה? העברתם את בית העסק? יש לעדכן את שם משלם חשבון המים!

ניתן לבצע את החלפת המשלמים מבלי להגיע למחלקת שירות הלקוחות והגבייה של "מי נתניה". כל שעליכם לעשות הוא להעביר למחלקת שירות הלקוחות של החברה את המסמכים הבאים:
 

א. טופס בקשה להחלפת צרכנים בנכס הקלק לטופס.

ב. הסכם שכירות/מכירה חתום על ידי הצדדים.

ג. צילום תעודת זהות כולל ספח או תדפיס רשם החברות (במקרה שמדובר בעסק).
ד. הודעת שומה (לא חובה).

את המסמכים יש להעביר באחת מהדרכים הבאות:

1. בדואר לכתובת : המחשב 1, קומת כניסה, אזו"הת החדש נתניה ת.ד. 842.

2. בפקס 077-4703070.

3. בדואר אלקטרוני [email protected]

4. להגיע לשירות לקוחות בכתובת: המחשב 1, קומת כניסה, אזו"הת החדש נתניה ת.ד. 842. 

יש לוודא עם נציגי שירות הלקוחות בטלפון חינם שמספרו 1800-20-20-84

שהמסמכים אכן הגיעו.

אם בכל זאת אתם מעוניינים להגיע אל מחלקת שירות הלקוחות כדי לבצע את החלפת שמות המשלמים בנכס אתם מוזמנים לעשות זאת. כמובן שגם במקרה זה עליכם להצטייד במסמכים האמורים.
לתשומת לבכם: והיה ולא יצורף עדכון על מספר הנפשות בנכס, או לא יימסרו נתונים אחרים ממרשם האוכלוסין - יעמוד מספר הנפשות המוכר (בתעריף המוזל) על 2 נפשות. הקלק להסבר על עדכון מספר נפשות.
שרות לקוחות
1800-20-20-84